Dine Out tipp – Vendégek és kritikusok

Az éttermünk szempontjából nagyon fontos, ahogy a vendégeinket kezeljük. Főleg akkor, ha véletlenül egy kritikus téved be egy finom vacsorára, hiszen egy kritikus véleménye sokkal többet számít az étterem megítélésénél. Miközben pedig ínyenc étterem kritikusok özönlik el az éttermünket, a megfelelő reklámra is oda kell figyelnünk. Kattintsatok tovább, és nézzétek meg, pontosan miről is van szó. 🙂

Kezdjünk először is magukkal a fogyasztani kívánó vendégekkel. Több dolog is befolyásolja a vendégek érkezését. Az étterem értékelése és jó hírneve, a megfelelő reklám, valamint a napszak.

Az első tényező úgy gondolom egyértelmű, hiszen minél jobb az éttermünk híre, annál népszerűbb lesz a városlakó simek között. Viszont a megfelelő reklám elengedhetetlen, ha fel szeretnénk futtatni a vendéglőnket. A játék több csomagot is kínál, amelyekkel népszerűsíthetjük magunkat.

  • Ezüst csomag [Silver package] – A hirdetéseink újságokban jelennek meg, és 20%-kal több vendég érkezik majd. Ára: napi 120 simoleon.
  • Arany csomag [Gold package] – A hirdetéseink rádióban jelennek meg, és 40%-kal több vendég érkezik majd. Ára: napi 240 simoleon.
  • Platina csomag [Platinum package] – A hirdetéseink az interneten jelennek meg, és 75%-kal több vendég érkezik majd. Ára: napi 480 simoleon.
  • Gyémánt csomag [Diamond package] – A hirdetéseink a televízióban jelennek meg, és megduplázódik a vendégeink száma. Ára: napi 1200 simoleon.

Mint írtam, a napszak is befolyásolja a vendégeink érkezését. Ha egy étterem nyitva áll, folyamatosan jönnek a vendégek, de vannak olyan időszakok, amikor sűrűbben. Ilyen például a reggel 6 óra. A játékban ekkor indul a „reggeliző idő”, így ilyenkor többen jöhetnek. Valamint ebédidőben is megszaporodnak a vendégek. Ez az időszak általában délelőtt 11 és délután 1 óra között zajlik. De a legtöbb vendég főként délután 4-től érkezik egészen estig, így a nyitvatartási időt ennek függvényében érdemes kialakítani.

Ha pedig már túl sok vendégünk érkezik, a Host pultra kattintva beállíthatjuk, ha nem szeretnénk több vendéget fogadni. Ez hasznos lehet akkor, ha tömve van az étterem, és már nincs szabad asztal, vagy ha a személyzet túlterhelt. Utána persze, újra engedélyezhetjük a vendégek érkezését.

Az éttermek főellenségei (vagy épp legnagyobb hirdetési lehetőségei? – ez már csak tőlünk függ), vagyis a kritikusok, főként ebéd-, és/vagy vacsoraidőben érkeznek hozzánk. Nagyon fontos, hogy odafigyeljünk a megfelelő kiszolgálásukra. Ezért ha tehetjük, üdvözöljük őket, vegyük fel a rendelésüket gyorsan, és különösképpen figyeljünk oda rájuk. Ha pedig minden kötél szakad, jöhet az ingyen vacsora.

A kritikusok értékelése egy átlagos vendég értékelésénél tízszer többet számít, így ha kifejezetten rossz értékelést kapunk, az súlyosan visszavetheti a munkánkat. Vagy éppen a legmenőbb éttermek közé repítheti a vendéglőnket.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.